Predstavljanje najboljih hrvatskih vinarija u New Yorku
03.04.2018.
24.-28.03.2018.
U organizaciji Udruženja vinarstva Hrvatske gospodarske komore, 24. veljače, u New Yorku u Astor centru, održano je godišnje kušanje hrvatskih vina, uključujući dvije Masterclass degustacije. Hrvatski su vinari na događanju predstavili posebnosti četiri hrvatske vinogradarske regije i najbolja vina s brojnim međunarodnim odličjima naših vinarija, a među njima su bili i Iločki podrumi koji su predstavljali Hrvatsko Podunavlje, vinogorje Srijem.
Godišnje kušanje vina glavna je aktivnost Projekta – “Promidžba hrvatskih vina na tržištu Sjedinjenih Američkih Država”, a čiji je cilj povećanje prepoznatljivosti hrvatskih vina na tržištu Sjedinjenih Američkih Država, odnosno povećanje izvoza, kako količinski, tako i vrijednosno.
Više od 500 prijavljenih sudionika za događaj – vinskih stručnjaka, predstavnika medija, distributera, ugostitelja, touroperatera, govori o velikom interesu za hrvatska vina, a masterclass degustacije vodila je gospođa Christy Canterbury, MW. Ostvareni su brojni kontakti hrvatskih vinara s potencijalnim kupcima koji će zasigurno rezultirati boljem pozicioniranju hrvatskih vina na američkom tržištu i povećanju izvoza.
Promidžba hrvatskih vina glavni je projekt sveobuhvatne brand strategije Udruženja vinarstva – “Vina Croatia – Vina Mosaica”. Jedinstveni vizualni identitet svih aktivnosti na projektu definiran je postojećim grafičkim rješenjima strategije, a to su znak za vina Hrvatske i četiri znaka za vina iz četiri vinogradarske regije Hrvatske – Slavonija i Hrvatsko Podunavlje, Bregovita Hrvatska, Istra i Kvarner i Dalmacija.